Fremtidens ettermarked

Fremtidens ettermarked
Du kjenner deg sikkert igjen i at aftersale og services utgj?r en stadig st?rre
del av fremtidens marked for selskapene i produksjonsindustrien. Sp?rsm?let er
dermed hvordan man gj?r ettermarkedet s? l?nnsomt som mulig?
Fremtidens gevinster ligger i ettermarkedet. Hva er din strategi for ? oppn? maksimal utnyttelse av disse forretningene?
Lytt til landets ledende akt?rer innen aftersale og services og l?r av deres
fremgangsm?te i ettermarkedet. P? konferansen kan du fordype deg i
konkurransedyktige prisstrategier for aftersale og services, l?re deg hvordan
du tar betalt for originaldeler og gj?re deg kjent med metoder for ? tiltrekke
seg flere kunder til ettermarkedet.
Fremtidens ettermarked forutsetter mer salg ute i felten. L?r deg hvordan du ?ker
bedriftens direktesalg ved hjelp av nye verkt?y for fremtidens
servicemedarbeidere. Her f? du anledning til ? h?re bransjeledende selskaper
fortelle hvordan de takler utfordringene ved ? levere og prise global service.
Fra programmet:
Services, maintenance og spare parts ? avansert prognostisering for
fremtidens ettermarked. Svein Gaarder, Vice President, After Sales & Services, TTS Port & Logistics
SKF Partner Program: et WIN-WIN-WIN-konsept for leverand?r-partner-kunde som ?ker omsetningen hos alle parter. Terje Kittilsen, Manager Service, SKF Norge
Konkurransedyktige strategier for prising av service i ettermarkedet. Edma Dalipagic, Direkt?r, Channels Group, Xerox Norway

Velkommen til konferanse!

Conductive er Sveriges st?rste konferansearrang?ren og med over 150 konferanser hvert ?r vet vi hvordan man lager virkelig gode konferanser som tiltrekker rett deltakere.
I v?r siste kundetilfredshetsunders?kelse var 97,3% av v?re deltakere forn?yd med v?re konferanser. En virkelig unik rating i m?terbransjen.0000

Authors
Top