To nyheter til inspirasjon

Hennig-Olsen lanserer Yogurt Bl?b?r og Hot Mango.
1. Yoghurt Bl?b?r. Endelig kan vi lansere en yoghurtis som kuleis i restauranter og isbarer. Yoghurt Bl?b?r vil fremst? som en sunnere og lettere iskrem og derved appellere til mennesker som er opptatt av helse og sunnhet. Dette forsterkes av at bl?b?rrippelen har et h?yt innhold av antioksidanter. Yoghurt Bl?b?r egner seg utmerket som grunnlag for eller som ingrediens i en smoothie eller miljkshake. Her er det bare ? bruke fantasien.

2. Hot Mango er kanskje ikke s? ?spicy? som navnet tilsier, men den har en spennende smak inspirert av indisk kj?kken – bedre kjent som mango chutney. Det er et syltet?y som ofte blir servert til sterke retter. Hot Mango har en klar ingef?rsmak som sammen med mango gir iskremen en frisk smak med et hint av krydder. Produkter kommer og g?r ? Hennig-Olsen is best?r.

Alle v?re produkter b?rer n? ett navn: Hennig-Olsen. Enklere for deg, kundene og oss. Vi bruker r?varer vi har optimal kontroll p?. V?rt eget r?rte jordb?rsyltet?y, hjemmelaget krokan, egenprodusert sjokolade osv. Uansett hvilke nye produkter vi lanserer s? holder de alle den samme h?ye kvaliteten ? vi kaller den: Kremen av iskrem.

Om Hennig-Olsen Is AS
Hennig-Olsen Is har siden 1924 holdt h?ndverkstradisjonene i hevd og er en av de f? familiebedriftene som henger med i n?ringsmiddelindustrien. I dag produserer iskremfabrikken nesten 30 millioner liter iskrem og frosne desserter i ?ret. Det utgj?r nesten halvparten av det norske iskremmarkedet. Iskremfabrikken i Kristiansand ble bygget i 1960, og har siden den gang v?rt under kontinuerlig utvikling og har det mest moderne utstyret innen iskremproduksjon. Hennig-Olsen Is har i dag ca. 250 ?rsverk, og har i tillegg til hovedkontoret i Kristiansand, regionskontorer i Oslo, Haugesund, Bergen, Molde, Trondheim og Troms?.

Authors
Top