maskiner

Zalando presenterer sin f?rste konseptuelle motebil i Geneve

12-03-2013 11:26 Zalando Berlin, 05.03.2013. Zalando presenterer sin f?rste konseptuelle motebil under den 83. internasjonale bilmessen i Geneve. Bilens utvalg av mobile shoppingfunksjoner representerer nettbutikkens visjon for fremtidens mobile handel. Christian Meermann, CMO hos Zalando, og Johanna Klum fra den tyske TV-kanalen Pro7 introduserte fremtidens bil, som st?r utstilt p? bilmessen i Geneve frem til 17.03.

Berlin, 05.03.2013. Zalando presenterer sin f?rste konseptuelle motebil under den 83. internasjonale bilmessen i Geneve. Bilens utvalg av mobile shoppingfunksjoner representerer nettbutikkens visjon for fremtidens mobile handel. Christian Meermann, CMO hos Zalando, og Johanna Klum fra den tyske TV-kanalen Pro7 introduserte fremtidens bil, som st?r utstilt p? bilmessen i Geneve frem til 17.03.

Zalandos konseptuelle motebil tar mobil shopping til neste niv?: oppdag, identifiser, bestill, hent. Ved ? ta i bruk en utvidet virkelighets-app spesialdesignet for Zalando kan antrekk du ser p? gaten gjenkjennes ved hjelp av et iPad-kamera, og deretter bestilles direkte fra Zalandos nettbutikk for mote. GPS-teknologi har ?ren for pakken blir levert direkte til den integrerte pakkestasjonen i bagasjerommet. Antrekkene kan deretter pr?ves i det mobile pr?verommet, ?Fashion Box? har rikelig med plass for dine favorittantrekk. Og til sist, men ikke minst ? det ville ikke ha v?rt en Zalando-bil uten et oppmerksomhetsvekkende ?hyl av glede?-horn.

?For en innovativ e-handelbedrift som oss er ikke mobil handel kun en ting for fremtiden ? v?r Zalando-app gj?r det allerede mulig for v?re kunder ? handle fra sine smarttelefoner. Med v?r konseptuelle motebil g?r vi enda ett skritt videre, og viser frem v?r visjon for mobil shoppingutvikling de neste fem ?rene, da kundene skal kunne bestille fra bilen like lett som de n? gj?r fra sofaen ved bruk av deres iPad? forklarte Christian Meermann, Chief Marketing Officer hos Zalando.

Meermann beskriver motivasjonen bak Zalandos konseptuelle motebil som ?den konstante s?ken etter den perfekte shoppingopplevelsen. V?re tjenester har allerede plassert oss foran i feltet, men vi mener at med Zalandos motebil s? er vi ogs? i stand til ? tilfredsstille behovene til morgendagens kunde. V?rt fokus har v?rt p? tid, som spiller en enorm rolle i dagens hektiske samfunn, men ogs? p? lek og moro som vi ?nsker ? integrere i den digitale shoppingopplevelsen, samt p? det ? v?re transparent i v?re tilbud og priser”.

Zalandos motebil er designet og bygget av den sveitsiske, velkjente konseptbilprodusenten Rinspeed. ?V?rt fokus er fremtiden, og vi tror mobil shopping er en del av denne. Gjennom tilkobling og innovativ teknologi vil det som er umulig i dag snart bli gjennomf?rbart?, sa Frank M. Rinderknecht, daglig leder i Rinspeed.

Den spesialdesignede app?en ble utviklet av Wikitude, som er den verdensledende teknologieksperten innen feltet utvidet virkelighet. ?Vi var overentusiastiske da Zalando f?rst tok kontakt med oss for ? utvikle dette innovative konseptet i samarbeid med dem og deres visjon? sa Andy Gstill, CMO hos Wikitude. ?Kombinasjonen av mobilitet, tilkobling og utvidet virkelighet har potensiale til ? forandre hvordan vi handler mote i fremtiden?.
Zalandos motebil er st?ttet av www.frameworxx.com, som var det f?rste byr?et til ? spesialisere seg p? nye medier, nettomd?mme og livsstilsledelse.
Ta gjerne kontakt p? +49-30 200 088 585 hvis du ?nsker mer informasjon.
Om Zalando
Zalando (www.zalando.no) er Europas ledende nettbutikk for salg av sko, mote sportsprodukter. Det brede sortimentet for kvinner, menn og barn omfatter alt fra popul?re hverdagsplagg til ettertraktede designerkl?r fra over 1 000 internasjonale merker.
Foruten sko og kl?r p? nett inkluderer Zalandos store utvalg ogs? eksklusive accessories, sportsutstyr og interi?r. Zalando.no tilbyr gratis levering, og kunden kan kostnadsfritt returnere varene innen 30 dager. Med sin egen moteblogg, Facebook-side og Twitter-konto holder Zalando sine kunder kontinuerlig oppdatert p? det siste fra moteverden.
Selskapet ble etablert av Robert Gentz og David Schneider i 2008, og selskapets hovedkvarter er lokalisert i Berlin. Som en f?lge av suksessen i det tyske markedet ble Zalando lansert i ?sterrike i 2009, samt Nederland og Frankrike i 2010. Videre utvidelse til Italia, Storbritannia og Sveits fulgte i 2011. I 2012 ble Zalando lansert i Norge, s? vel som i Sverige, Belgia, Spania, Danmark og Finland.0000

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy